Respect

Quotebuurjongen_rechthoek

One of the most sincere forms of respect, is actually listening to what another has to say.

Is dit een quote die jij aan je (virtuele) muur zou willen hangen? Dan is de kans groot dat jij een buurjongen bent. Lucky you! Deze maand is jouw maand, met bakken vol inspiratie over en voor de buurjongens onder ons op tr-ibu.nl.

Wist je bijvoorbeeld al dat bedrijven die werken vanuit dit archetype onweerstaanbaar zijn voor klanten, omdat ze zo echt en oprecht zijn? De Nederlander staat bekend om zijn ‘doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg’ mentaliteit. Je kop boven het maaiveld uitsteken is hier niet de norm en dat is mooi mazzel voor de merken van het buurjongen (of buurmeisje)! Zij zijn zo lekker gewoon gebleven, waardoor we ons in hen herkennen en ze voor ons direct voelen als ‘een van ons’.

De buurjongen gebruikt zijn gezonde verstand, blijft met beide benen op de grond en dat is precies hetgeen wat we zo aantrekkelijk aan hem vinden. Hij staat voor onze Hollandse waarden en stelt eerlijkheid voorop. Hij heeft geen dubbele agenda en luistert oprecht naar zijn klanten. Hij accepteert je voor wie je bent, want zijn diepste wens is om verbinding te maken met mensen. We voelen ons door hem gehoord als we zien dat onze input geen loze roep in de woestijn is. Dat maakt dat zijn klanten loyaal zijn, want op de buurjongen kun je altijd bouwen.

Typisch voor de buurjongen merken is de familiecultuur. Meer dan eens wordt een merk van generatie op generatie doorgegeven, waardoor het authentiek en vertrouwd voelt voor hun klanten. Deze merken zijn vaak ook lokaal georiënteerd en dit zorgt voor een grote groep loyale klanten uit de omgeving. Hij voelt als een goede buur en de gunfactor vanuit zijn klanten is daarom erg groot.

Wat een geluk als jij een buurjongen bent! Ben jij een buurjongen en besluit je deze maand om het Native Brand programma te starten? Dan ontvang je niet alleen het intensieve en impactvolle programma en jouw persoonlijke Native Brand strategie, maar ook nog eens de Native Brand scan erbij. Deze scan, ter waarde van 2500 euro, is de zekerste manier om jouw strategie te gaan implementeren. Ben jij benieuwd of je ook een buurjongen bent? Doe dan gratis onze online Native Brand test en ontvang direct jouw uitslag! https://www.tr-ibu.nl/native_brand_test/

 

#tribu #tr_ibu #tribe #nativebranding #brandarchetypes

#archetypes #branding

#abrandnewyou #debesteversievanjezelf

#identity #culture #ode #inspiratie #betrouwbaar #loyaal #familiebedrijf #luisteren

#buurjongen #guynextdoor #demaandvandebuurjongen

 

MAAND VAN DE BUURJONGEN | deel 4 | TR-IBU.NL

Share this Post