Wat er ook gebeurt…

weddingcake Centraal beheer

Herinner jij ze nog? De altijd populaire commercials van Centraal Beheer? Deze versie werd in de periode van de verloving van Koning Willem-Alexander en Maxima uitgezonden. Je ziet een wat zenuwachtige oudere meneer uiterst voorzichtig een T-splitsing nemen, waarna hij wordt verrast door een overstekende eendenmoeder met haar jongen. Hij twijfelt wat te doen, maar besluit vol in de rem te gaan en redt hiermee het gezinstafereel voor zijn autobumper. Maar de man barst in huilen uit en zodra de camera draait, zie je waarom. Hij blijkt banketbakker en hofleverancier van het Koninklijk Huis. De bruidstaart glijdt tegen de cabineruit naar beneden.

De reclames van ‘Even Apeldoorn bellen’ waren jarenlang enorm populair. Het was altijd weer een feest als er een nieuwe editie werd uitgezonden. Op verjaardagen in Hollandse huiskamers was er altijd wel iemand die vroeg of je die nieuwe reclame van ‘Even Apeldoorn bellen’ al had gezien. Totdat Centraal Beheer onderzoek liet doen en daaruit bleek dat niemand eigenlijk enig idee had wat er nou precies in Apeldoorn zat! Toch was hiermee het imago van de buurjongen gevestigd voor Centraal Beheer. Ze stralen uit dat je altijd op ze kan rekenen, no matter what. En dat is de buurjongen ten voeten uit. Want naar wie ga je als je onverwachts visite hebt en je een kopje suiker moet lenen? Precies, de buurjongen staat altijd voor je klaar!

De buurjongen blijft altijd zo lekker gewoon. En dat past prima in onze Hollandse waarden. Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg. Bij TR-IBU zijn we dol op de buurjongen! Deze hele septembermaand laten we je zien waarom. Ben je nieuwsgierig geworden of jij ook een buurjongen (of buurmeisje natuurlijk) bent? Doe gratis onze Native Brand test: www.tr-ibu.nl/native_brand_test/

En natuurlijk hebben we voor alle buurjongens op deze wereld een mooie aanbieding. Wanneer je deze maand kiest voor het Native Brand programma, dan krijg je niet alleen het intense en impactvolle programma van dertien weken én jouw eigen Native Brand strategie, maar ook nog eens de Native Brand scan er gratis bij! Door deze scan hou je focus op het implementeren van jouw Native Brandstrategie. Het is zonder enige twijfel de zekerste stap naar een sterk en authentiek merk.

#tribu #tr_ibu #tribe #nativebranding #brandarchetypes

#archetypes #branding

#abrandnewyou #debesteversievanjezelf

#identity #culture #ode #inspiratie #CentraalBeheer #EvenApeldoornbellen

#buurjongen #guynextdoor

#demaandvandebuurjongen

MAAND VAN DE BUURJONGEN | deel 2 | TR-IBU.NL

Share this Post