De maand van de buurjongen

Maand van de buurjongen

Twaalf maanden, twaalf brand archetypes*. Iedere maand staat er bij TR-IBU één in het zonnetje. September is de maand van de buurjongen. Logisch natuurlijk, want nu de zomer aan het einde raakt, komen we weer fijn thuis. In onze vertrouwde omgeving, met de mensen die we het liefste zien.

De komende maand leer je de buurjongen kennen, want wij delen diverse interessante, waardevolle en grappige ins en outs. Je ontdekt zijn kwaliteiten, waarom we zo van hem houden. We vertellen verhalen over buurjongen-ondernemers, delen typische buurjongenquotes en -beelden en laten gave campagnes zien van grote buurjongenmerken. Alles om de buurjongens onder ons te inspireren om een sterk en authentiek merk te creëren. Hou TR-IBU dus zeker in de gaten de komende maand!

Is vertrouwen en betrouwbaarheid voor jou als ondernemer het belangrijkste dat er is? Ben jij praktisch en bescheiden? Dan ben jij misschien wel een échte buurjongen – of -meisje natuurlijk! Durf jij de test te doen op www.tr-ibu.nl/native_brand_test? De uitslag zal je misschien verbazen!

 

#tribu #tr_ibu #tribe #nativebranding #brandarchetypes

#archetypes #branding

#abrandnewyou #debesteversievanjezelf

#identity #culture #ode #inspiratie

#buurjongen #guynextdoor

#demaandvandebuurjongen

*De buurjongen is één van de twaalf psychologie-onderbouwde archetypen. TR-IBU gebruikt deze archetypen om ondernemers te helpen met het creëren van een sterk én authentiek merk: Native Branding. Lees hier meer over Native Branding en de brand archetypes.

MAAND VAN DE BUURJONGEN | deel 1 | TR-IBU.NL

Share this Post