Find your understanding

Expedia brengt met de commercialserie ‘Find yours’ een prachtige ode aan een open mind en begrip voor wat anders is, échte ontdekkingsreizigers-thema’s! Dit deel vertelt het verhaal van een vader, uit het veld geslagen toen zijn dochter vertelde dat ze met een vrouw wilde trouwen. Dit was niet het plaatje dat hij altijd voor ogen had voor zijn dochter! In zijn speech tijdens de bruiloft vertelt hij dat hij besloot op reis te gaan naar zijn dochter en haar nieuwe liefde, en dat deze reis en de ontmoeting zijn perspectief veranderde, omdat hij toen ontdekte dat de bijzondere ‘sparkle’ in de ogen van zijn geliefde dochter weer terug was.

 

Expedia laat hiermee haarfijn zien dat het merk een échte ontdekkingsreiziger is. Hij snapt dat zijn ideale klant staat voor nieuwe ervaringen, nieuwe perspectieven. En dat juist het reizen en ontdekken dit met zich meebrengt. Begrip hebben voor andere manieren van leven. En wanneer je de dingen vanuit een ander perspectief bekijkt, je niet kunt begrijpen dat je het ooit anders hebt gezien.

 

Expedia

Fotocredits: Expedia

 

Ontdekkingsreiziger en online boekingssite voor vluchten en hotels Expedia laat met de ‘Find yours’ serie zien dat hij begrijpt hoe iedere ontdekkingsreiziger wanneer hij reist een ander doel heeft. Nieuwe vrienden? Een moeilijke periode afsluiten en een nieuwe start inluiden? Even terugkomen bij jezelf? Je opnieuw verbinden met je familie ver weg? Het kan allemaal!

 

En eerlijk is eerlijk, de wereld wordt wel een heel mooie plek van de nieuwe perspectieven die ontdekkingsreizigers ons geven. Open minded, zonder oordeel. Geen grappen over homo’s, geen oordeel over ‘vreemde’ gebruiken, of openlijke verbazing en intolerantie ten aanzien van mensen met een beperking. In plaats daarvan ontmoeting, gesprekken en nuance. Een zegening in de vaak oppervlakkige, verhalen die in onze polariserende wereld de ronde doen.  Hulde aan de ontdekkingsreiziger voor het brengen van een beetje meer onderling begrip in onze samenleving!

 

“The mind is like a parachute, it doesn’t work untill it’s open.”

 

Herken jij je in de ontdekkingsreiziger en ben je benieuwd hoe je een sterk én authentiek merk creëert? Neem dan contact met ons op en maak gebruik van ons unieke aanbod voor ontdekkingsreizigers (link naar post 9).

 

#tribu #tr_ibu #tribe #nativebranding #brandarchetypes #archetypes #branding

 

#abrandnewyou #debesteversievanjezelf

#identity #culture #merk #merkstrategie

#ontdekkingsreiziger #explorer #demaandvandeontdekkingsreiziger #understanding #begrip #openmind

#entrepreneur #ondernemer #antropoloog #anthropology

 

MAAND VAN DE ONTDEKKINGSREIZIGER | deel 10 | TR-IBU.NL

Share this Post