Als je buiten bent geweest, voel je je van binnen een stukje beter

 

 

“Niemand is een binnenmens”, met deze slogan ‘vangt’ Bever zwerfsport de ontdekkingsreiziger in zijn behoefte aan vrijheid. Want deze avonturier kun je maar beter niet in een kantoor zonder uitzicht zetten. Zijn drang naar de natuur, het plezier van het ontdekken van ongebaande paden en nieuwe uitdagingen is groot. Het woord ‘zwerfsport’ onderstreept deze lifestyle, de enige manier waarop ontdekkingsreizigers kúnnen leven.

 

De winkels van Bever zijn een walhalla voor de ontdekkingsreiziger, met outdoorproducten die zijn intrinsieke behoefte aan authentiek leven en het verleggen van grenzen voeden. Bever snapt als geen ander dat de zoektocht buiten eigenlijk een innerlijke reis naar individuele antwoorden is. Avontuur als middel om jezelf te leren kennen, te ontplooien en verlichten.

 

Buiten laadt de ontdekkingsreiziger op, vindt hij nieuwe inzichten en lonkt het paradijs. Soms alleen, maar ook met gelijkgestemden. Leven in de puurste vorm, midden in de natuur. Met minimale maar efficiënte middelen, waarover qua functionaliteit, gewicht en design goed is nagedacht. Travel light. Het lijkt wel een levensmotto. In deze prachtige campagne laten de mensen van Bever zien exact hoe goed zij dit begrijpen. Door een link te leggen tussen de innerlijke wereld van een ontdekkingsreiziger en de zoektocht naar antwoorden die hij buiten hoopt te vinden. “Elke keer als je heel even buiten bent geweest, voel je je vanbinnen een stukje beter.”

 

Herken jij het altijd willen zoeken naar nieuwe inzichten, andere perspectieven? Hoe je soms die change of scenery gewoon écht even nodig hebt? Ben jij ook van het ervaren en beleven? Dan is de kans groot dat jij een ontdekkingsreiziger bent. Goed nieuws, zeker als je ondernemer bent, want je hebt de trends mee. Des te belangrijker om je te onderscheiden van anderen. Een merk te creëren rond jouw unieke, bijzondere karakter. Een echte ontdekkingsreiziger bepaalt zijn eigen route. En die vind je dankzij Native Branding. Doe de test en ontdek wat jouw archetype voor jouw merk betekent.

 

#tribu #tr_ibu #tribe #nativebranding #brandarchetypes #archetypes #branding

#abrandnewyou #debesteversievanjezelf

#identity #culture #merk #merkstrategie

#ontdekkingsreiziger #demaandvandeontdekkingsreiziger #ode #inspiratie #inspiration #reizen #bever #outdoor

#entrepreneur #ondernemer

#antropoloog #anthropology

Share this Post