Juli: maand van de rebel

Twaalf maanden, twaalf brand archetypes*. Iedere maand staat er bij TR-IBU één in het zonnetje. Juli is de maand van de rebel, logisch natuurlijk want in deze eerste maand va de zomervakantie zetten we ons lekker af tegen alle verplichtingen.

*De rebel is één van de twaalf psychologie-onderbouwde archetypen. TR-IBU gebruikt deze archetypen om ondernemers te helpen met het creëren van een sterk én authentiek merk: Native Branding. Lees hier meer over Native Branding en de brand archetypes.

De komende maand leer de rebel kennen, want wij delen diverse interessante, waardevolle en grappige ins en outs. Je ontdekt zijn kwaliteiten, waarom we zo van hem houden. We vertellen verhalen over rebellen, delen typische rebelquotes en -beelden en laten gave campagnes zien van grote rebelmerken. Alles om de rebellen onder ons te inspireren om een sterk en authentiek merk te creëren. Hou TR-IBU dus zeker in de gaten de komende maand!

Vind jij jezelf een beetje rebels? Of juist niet? Durf jij hier de test te doen? De uitslag zal je misschien verbazen!

#tribu #tr_ibu #tribe #nativebranding #brandarchetypes #archetypes #branding #rebel #grensverleggend #demaandvanderebel #ode #abrandnewyou #debesteversievanjezelf #identity

Share this Post