To jump or not to jump

 

Echt helden doen wat ze moeten doen, zelfs als ze bang zijn. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. In de Zweedse documentaire Ten Meter Tower zien we hoe angst een loopje met je kan nemen, ook als je weet dat die irreëel is.

 

Tip: kijk hem helemaal uit. En vraag je af: wat zou ik doen als ik daar boven stond? Met andere woorden: in hoeverre laat jij angst bepalen wat je doet? En wat zegt dat over jou als ondernemer?

 

Op de laatste dag van de maand van de held zijn dit vragen die passen! Wakker de held in jezelf aan. Daar is nog nooit iemand slechter van geworden.

 

Herken jij je in de held en ben je benieuwd hoe je een sterk én authentiek merk creëert? Neem dan – zeker nu* – contact met ons op.

 

*In de maand van de held waardeert TR-IBU jou nog meer dan anders, waaronder met een prachtig aanbod speciaal voor helden.

Ben jij ook een held en kies jij deze maand voor het Native Brand programma? Dan krijg je niet alleen het intense en impactvolle programma van dertien weken én jouw eigen Native Brand strategie, maar er ook nog eens de Native Brand focus scan gratis bij! Door deze scan hou je focus op het implementeren van jouw Native Brand strategy. Het is zonder enige twijfel de zekerste stap naar een sterk en authentiek merk.  Dus doe wat nodig is!

 

#tribu #tr_ibu #tribe #nativebranding #brandarchetypes #archetypes #branding

 

#abrandnewyou #debesteversievanjezelf

#identity #culture #merk #merkstrategie

#held #hero #demaandvandeheld #inspiratie #viral #tenmetertower #fear

#entrepreneur #ondernemer #antropoloog #anthropology

Share this Post