De duizend gezichten van de held

Wow, wat een kracht, energie en toewijding zie je hier! Dit is het gezicht van de held*. Je herkent de held aan een enorme drive, ijzeren discipline, groot meesterschap en zijn talent om altijd het juiste te doen, op het juiste moment. Stel je een gedreven atleet voor, of zijn coach. Echte winnaars! Maar ook een brandweerman of ambulancebroeder, die in crisissituaties precies weet wat hem te doen staat en zo levens redt. Get the picture? Dan begrijp je dat het held archetype naadloos past bij bedrijven en organisaties in de sport en het leger. Maar vergis je niet, de held heeft duizend gezichten. Eigenlijk kan (en wil) iedereen een held zijn, dus passen helden in veel meer branches.

*Het held archetype is een van twaalf psychologie-onderbouwde archetypen. Alle écht succesvolle merken kennen zichzelf en hun charme. Ze bouwen hun merk vanuit hun specifieke archetype. Op de website van TR-IBU kun je gratis jouw archetype ontdekken met de Native Brand test.

#entrepreneur #ondernemer #antropoloog #anthropology
#tribu #tr_ibu #tribe #nativebranding #brandarchetypes #archetypes #branding

#abrandnewyou #debesteversievanjezelf
#identity #culture #merk #merkstrategie

#held #hero #demaandvandeheld #ode #inspiratie #portretten

Share this Post