Juni: maand van de held

Twaalf maanden, twaalf brand archetypes*. Iedere maand staat er bij TR-IBU één in het zonnetje. Juni is de maand van de held, logisch natuurlijk want het is deze maand tenslotte vaderdag!

De komende maand leer de held kennen, want wij delen diverse interessante, waardevolle en grappige ins en outs. Je ontdekt zijn kwaliteiten, waarom we zo van hem houden. We vertellen verhalen over helden, delen typische heldenquotes en -beelden en laten gave campagnes zien van grote heldenmerken. Alles om de helden onder ons te inspireren om een sterk en authentiek – en dus heldhaftig – merk te creëren. Hou TR-IBU dus zeker in de gaten de komende maand!

Vind jij jezelf heldhaftig? Of juist niet? Durf jij de test te doen? De uitslag zal je misschien verbazen!

#entrepreneur #ondernemer
#antropoloog #anthropology

#tribu #tr_ibu #tribe #nativebranding #brandarchetypes #archetypes #branding#abrandnewyou #debesteversievanjezelf
#identity #culture #merk #merkstrategie

#held #hero #demaandvandeheld #ode

*De held is één van de twaalf psychologie-onderbouwde archetypen. TR-IBU gebruikt deze archetypen om ondernemers te helpen met het creëren van een sterk én authentiek merk: Native Branding. Lees hier meer over Native Branding en de brand archetypes.

Share this Post