Care makes a man stronger

Sterke mannen, échte mannen. Als afsluiter van de maand van de zorgzame een commercial die laat zien dat zorgen krachtig is. Wat een helden!

What makes a man stronger? Showing that he cares.”

Dove is een verzorgingsmerk dat zich primair richt op vrouwen. De visie: “Wij vinden wij dat echte schoonheid moet staan voor zelfvertrouwen in plaats van onzekerheid. Daarom proberen we vrouwen een positiever beeld te geven van hun eigen uiterlijk, hun zelfvertrouwen te verbeteren en het beste uit zichzelf te halen.”

Dat juist een dit merk komt met een commercial over mannen die zorgen, is dus bijzonder. Het is een manier om te laten zien dat zorgen, voor anderen en dus ook voor jezelf, ook voor sterke mannen is. Als moeders met jonge kinderen, snappen wij dat. Mannen die het leuk doen met kinderen zijn mega-sexy! Dus ehm, zou de doelgroep dan uiteindelijk toch de zorgzame vrouw zijn, die zo graag deze mannen naast zich ziet?

Wat denk jij?

#tribu #tr_ibu #tribe #nativebranding #brandarchetypes #archetypes #branding #abrandnewyou #debesteversievanjezelf #identity #culture #zorgzame #caregiver #demaandvandezorgzame #ode #inspiratie #dove #caremakesamanstronger

Share this Post