Het veelzijdige gezicht van de zorgzame

Mooi plaatje hè? Dit is het gezicht van de zorgzame*. Compassie en zelfopoffering, dat typeert hem. Stel je een empathische verpleegkundige voor, of een attente conciërge. Maar ook een oma die haar kleinkinderen in de watten legt. En vaders en moeders natuurlijk, die hun kinderen beschermen, voeden en begeleiden. Get the picture? Dan begrijp je dat het zorgzame archetype past bij bedrijven en organisaties die zich maar al te graag bezighouden met zorgen en verzorgen, bijvoorbeeld in de gezondheidszorg, non-profit en hospitality. Maar vergis ze niet: je komt ze ook tegen in verrassende andere branches.

Lees hier meer over de zorgzame.

*Het zorgzame archetype is een van twaalf psychologie-onderbouwde archetypen. Alle écht succesvolle merken kennen zichzelf en hun charme. Ze bouwen hun merk vanuit hun specifieke archetype. Op de website van TR-IBU kun je gratis jouw archetype ontdekken met de Native Brand test.

#tribu #tr_ibu #tribe #nativebranding #brandarchetypes #archetypes #branding #abrandnewyou #debesteversievanjezelf #identity #culture #zorgzame #caregiver #demaandvandezorgzame #ode #inspiratie #portretten

Share this Post