Mei: de maand van de Zorgzame

Twaalf maanden, twaalf brand archetypes*. Iedere maand staat er bij TR-IBU één in het zonnetje. Mei is, natuurlijk – het is deze maand tenslotte moederdag, de maand van de zorgzame

De komende maand kun je de zorgzame leren kennen, want wij delen hier diverse interessante, waardevolle en grappige ins en outs. Je ontdekt zijn kwaliteiten, waarom we zo van hem houden. We vertellen verhalen over zorgzamen, delen typische zorgzame quotes en beelden en laten gave campagnes zien van grote zorgzame merken. Alles om de zorgzamen onder ons te inspireren om een sterk en authentiek – en dus zorgzaam – merk te creëren. Hou TR-IBU dus zeker in de gaten de komende maand!

We zijn voor nu natuurlijk vooral benieuwd of jij je herkent in de zorgzame. Ontdek het hier. Laat je het weten als jij een zorgzame bent? Deze maand is een ode aan jou! 

*De zorgzame is één van de twaalf psychologie-onderbouwde archetypen. TR-IBU gebruikt deze archetypen om ondernemers te helpen met het creëren van een sterk én authentiek merk: Native Branding. Lees hier meer over Native Branding en de brand archetypes.

#tribu #tr_ibu #tribe #nativebranding #brandarchetypes #archetypes #branding
#zorgzame #caregiver #demaandvandezorgzame #ode
#abrandnewyou #debesteversievanjezelf
#identity #culture

Share this Post