Met TRIBU’s Native Brand© programma ontdek je wat jou uniek en onweerstaanbaar maakt voor jouw ideale klanten. Hoe je een échte, betekenisvolle verbinding met ze creëert.

Niet door het opvolgen van one-size-fits-all adviezen die niet bij je passen, maar door de beste versie van jezelf te zijn.

Let’s do it.

wie jij bent

Je staat er misschien niet elke dag bij stil, maar wie jij bent, bepaalt wat voor type bedrijf je runt. En vooral ook: waarom klanten juist (of: niet) voor jou kiezen.

Jouw kijk op de wereld en jouw drijfveren zijn – bewust en onbewust – van invloed op het succes van je merk.

bewust vs onbewust

Als je weet hoe groot de invloed die je hebt op het succes van je merk is, begrijp je ook dat het van cruciaal belang is om te weten wie je bent. Wat jou anders maakt dan anderen, wat jouw beeld van de wereld is en wat je motivaties zijn. Je daar BEWUST van zijn, betekent dat je het kunt gebruiken, ervoor kunt KIEZEN om vanuit je eigen kracht te werken.

Dat is wat mijn Native Brand programma© je geeft.
Awareness & choice.


Alle écht succesvolle ondernemers kennen zichzelf en hun klanten. Zij betoveren ze met hun charme. Ze maken het mogelijk om een beetje (of heel veel) van ze te houden. Ze zijn menselijk, persoonlijk, echt. Ze vertellen hun eigen verhaal en bouwen een authentiek, congruent en sterk merk.

Twaalf psychologie-onderbouwde archetypen spelen daarbij een grote rol. Het model van de twaalf archetypen verdeelt de mensheid verdeelt naar hoe mensen naar de wereld kijken en wat hun drijfveren zijn. De rebel, de buurjongen, de minnaar en de onschuldige, bijvoorbeeld. Ze worden gebruikt in films en verhalen. Want: ze zijn ongelofelijk herkenbaar!

Sterke merken omarmen één van de twaalf archetypen en verrijken het met persoonlijke verhalen die hun merk one-of-a-kind maken.

ontdek nu jouw archetype

jouw verhaal, jouw merk

Dat is precies wat we doen in het op jouw brand archetype toegespitste Native Brand© programma. We verdiepen ons volledig in jouw archetype en jouw verhaal. Ontdek je volledige potentie door net zo te leren kijken, denken, doen en communiceren als succesvolle merken.

In dertien weken helpt TR-IBU je jouw merk vloeiend te spreken, ademen en leven met jouw persoonlijke, op maat gemaakte Native Brand© strategie.

Het resultaat?

A brand new you

Als Native Brand©:

  • val je op door je sterke en authentieke merk

  • ben je de beste versie van jezelf in plaats van iemand die je denkt te moeten zijn

  • trek je jouw ideale klanten aan

  • heb je geen klanten meer, maar loyale fans en ambassadeurs

  • neem je sneller en makkelijker de juiste besluiten

  • ben je succesvoller, nu en in de toekomst

De juiste toon vinden, is niet makkelijk. Je erbij laten helpen, vaak kostbaar. Weten wie je bent en vanuit daar je merk laden, scheelt je veel tijd en geld.


Opbouw van het programma

Het Native Brand© programma duurt dertien weken en bestaat uit vier delen:

Deel 1: identiteit

In deel 1 leer je jouw archetype kennen. We gaan in op waarden, overtuigingen en kwaliteiten, maar ook op bekende valkuilen die passen bij jouw archetype en subtype. We bekijken mythische figuren, beroemdheden en grote merken met wie jij jouw archetype deelt. Deze voorbeelden inspireren je en helpen je om jouw merk beter te begrijpen en aan te voelen.

Je weet welk gevoel jouw archetype geeft aan mensen, en wat ervoor zorgt dat ze keer op keer bij je terugkomen.

Deel 2: verhaal

In deel 2 gaan we ‘native’, de diepte in. We ontdekken de bijzonderheden van jouw unieke, persoonlijke verhaal en hoe deze matcht met jouw archetype én met je ideale klanten. We gaan in op de belevingswereld van de mensen voor wie je het liefste werkt, onderzoeken verhaallijnen, de juiste toon en content die je met ze kunt delen om je merk authentiek, congruent en sterk neer te zetten.

Je ontdekt dat wie jij bent jou uniek maakt. Wat onbewust en impliciet is, maken we bewust en expliciet.

Deel 3: beeld

In deel 3 gaan we op ontdekkingsreis naar de visuele wereld van jouw archetype. TR-IBU laat je zien hoe je visueel onweerstaanbaar bent voor je ideale klanten. Francien verzamelde een eindeloze reeks aan huisstijlen, foto’s en video’s, kleurenschema’s, lettertypes die passen bij jouw archetype. Jij gaat op zoek naar beelden die voor jou aantrekkelijk zijn, en TR-IBU laat je zien waarom.

Je leert om vanuit beelden te denken en ontdekt welk type beelden ervoor zorgt dat jouw merk opvalt.

Deel 4: brand & business

In deel 4 laat TR-IBU je zien dat eigenlijk alle keuzes die je maakt en besluiten die je neemt, beïnvloed worden door je Native Brand© strategie. Want een Native Brand© zijn gaat over zoveel meer dan een logo en een website. We zetten lijnen uit voor marketing, personeel en productaanbod. We zorgen dat je niet meer anders kunt dan een merk neerzetten dat jou past als een jas én je klanten in vuur en vlam zet.

Je begrijpt hoe je jouw merk in lijn brengt met jouw waarden, vaardigheden en persoonlijkheid.


ben jij TR-IBU’s ideale klant?

TR-IBU’s Native Brand© programma is dé oplossing voor ondernemers die weten dat ze in actie moeten komen om vandaag succesvoller te zijn én klaar te zijn voor de wereld van morgen.

Je bent TR-IBU’s ideale klant als:

  • Focus

    je focus en richting mist in je business

  • Potentie

    je weet dat er meer in je bedrijf zit dan er nu uitkomt

  • twijfel

    je af en toe twijfelt of zelfs worstelt met belangrijke keuzes en besluiten

  • waardering

    je meer klanten wilt trekken die jouw waarde en talent waarderen

  • persoonlijke ontwikkeling

    je het fijn vindt om gecoacht te worden om jouw brand te laten opvallen


(on)betaalbaar

TR-IBU’s Native Brand© programma is compact én betaalbaar, maar de resultaten zijn groots en onbetaalbaar. Het combineert een ready-made programma met de voordelen van een één-op-één insteek.

Dat betekent dat Francien het voorwerk deed, en jij de voor jou selecteerde diepte-informatie in exclusieve video’s ontvangt. Terwijl we ook met persoonlijke opdrachten én een wekelijks live gesprek werken aan een op maat gemaakte Native Brand© strategie.

Life- en business changing, want je werkt aan ‘a brand new you’.

Lees hier meer over TR-IBU en de totstandkoming van het Native Brand© programma.

Neem contact met me op voor een gratis kennismakingsgesprek en actuele prijzen.

jij komt in actie

Dit is een programma waarbij jij in actie komt! Want je leert niet zomaar je merk vloeiend spreken, ademen en leven. Dertien weken een paar uur per week. Vanuit je eigen kantoor, op de bank ’s avonds thuis of terwijl je een lekker bakje koffie drinkt bij je favoriete barista.

Qua tijdsinvestering maak je het zo gek als je zelf wilt, maar minimaal 2-3 uur in de week ben je er wel mee bezig. TR-IBU garandeert je dat het je energie en zelfvertrouwen geeft. En: hoe meer je erin stopt, hoe meer je eruit haalt!

TR-IBU gaat er vol voor om ervoor te zorgen dat we in dertien weken jouw Native Brand© strategie neerzetten.

je krijgt

  • dertien weken lang onbeperkt toegang tot een geheime bron van informatie over jouw archetype

  • wekelijks een gepersonaliseerde achtergrondvideo die je kunt kijken wanneer en waar je wilt

  • een enorme database aan voorbeelden, woorden en beelden die passen bij jouw archetype

  • uitdagende opdrachten in een stap-voor-stap werkboek om jouw brand native te maken

  • een wekelijkse (online) meeting

  • dertien weken lang Franciens antropologische zesde zintuig tot je beschikking

  • én na dertien weken jouw Native Brand© strategie.