En dan is het zover… je volgde mijn Native Brand programma en je Native Brand strategy is af. Je weet wie je bent en waarom jouw klanten met jou willen werken. Kortom: eigenlijk staat niets je meer in de weg om ook daadwerkelijk een Native Brand te zijn!

Maar hoe zorg je ervoor dat wat er allemaal komt kijken bij het zijn van een Native Brand je niet overweldigt? Dat je die figuurlijke berg voetje voor voetje beklimt? Dat je focus houdt op zichtbaar maken wat jouw waarde is? Dat je herkenbaar bent in alles wat je denkt, doet en communiceert?

Want laten we eerlijk zijn, voor jou als ondernemer, ligt jouw focus op datgene wat je het liefst doet en waar je het best in bent: jouw business runnen. En branding was nooit een groot deel daarvan, laat staan Native Branding.

wees gerust

Wees gerust, ik laat je niet aan je lot over. Ik ken jou en je merk beter dan wie ook! Je hebt me tijdens het Native Brand programma leren kennen als spiegel, vertrouwenspersoon én coach. Nu jij impact gaat creëren als Native Brand, wil ik dat voor je blijven. Voor zolang jij vindt dat dat nodig is.

native brand focus

Speciaal voor jou ontwikkelde ik Native Brand focus, dé manier om een krachtig vervolg te geven aan het Native Brand programma.

Als jij kiest voor Native Brand focus:

  • ben ik jouw brand-geweten

    Ik ben de aanjager van jouw brandingactiviteiten. Ik help je overzicht creëren, prioriteiten stellen en in actie blijven. Bovendien zorg ik ervoor dat je focus houdt op jouw Native Brand.

  • Ben ik je extra paar ogen

    Ik kijk met je mee leer je al gaande jouw zesde zintuig voor wat ‘on-brand’ is (verder) ontwikkelen. Ik laat je ervaren hoe het is om te luisteren naar en vertrouwen op je eigen intuïtie en zorg ervoor dat je bewuste (en eigen!) keuzes maakt.

  • Ben ik jouw brand-team

    Ik help je in praktische zin op weg en verder met concrete acties. Zo koppel ik je indien nodig en wenselijk aan de juiste professionals op het gebied van vormgeving, webdesign, analytics, (online en social) marketing, tekst en content, beeld en video, (re)presentatie, events, positionering, business coaching, mindset, training, voeding, leiderschapsontwikkeling, personeelsbeleid, loopbaanbegeleiding, organisatiecultuur, juridisch advies, corporate social responsibility en locatie- en interieuradvies*.


* De ondernemers die mijn Native Brand programma doorliepen, zijn – soms met een onzichtbare lijn – met elkaar verbonden. Stuk voor stuk weten zij hoe intens en intensief het is om ’the power within’ te ontdekken. Hoe het voelt om niet langer terughoudend te zijn, te geloven in wat ze uniek maakt en te gaan staan voor hun grootsheid. Zij spreken, zonder het van elkaar te weten, dezelfde taal.

Feitelijk maken zij deel uit van dezelfde tribe, of TR-IBU. Deze TR-IBU bestaat uit een groep mensen die niets liever doet dan elkaar en dus ook jou van waarde zijn. Ik ken ze allemaal, net zo goed als ik jou ken, en koppel je gericht aan de juiste mensen.

We’re building this tribe together!


Werkwijze Native Brand focus

Jij bepaalt zelf hoe lang je gebruik wilt maken van Native Brand© focus. Je kunt kiezen uit een focusperiode van een kwartaal, een half jaar of een jaar.

Dit is hoe we werken:

Start: focusplan

In een uitgebreide startsessie maken we een overzicht van wat er nog te doen is en bepaal je jouw prioriteiten.

We maken een plan voor de komende tijd en concrete afspraken voor de komende maand.

Wat ga je (als eerste) aanpakken? Wat doe je zelf waar kun je hulp bij gebruiken?

Focus: aan de slag

Dan ga je aan de slag. Ik hou met jou de voortgang in de gaten, door een korte check-up halverwege de maand en een uitgebreid voortgangsgesprek aan het begin van iedere nieuwe maand. We kijken terug en vooruit en bepalen waar we moeten bijsturen.

Terwijl je aan de slag bent, kun je mij natuurlijk gebruiken om met je mee te kijken als je twijfelt over dingen.

Ook kan ik je in deze fase koppelen aan de professionals in mijn netwerk die jou op concrete onderdelen kunnen verder helpen.

Finish: evaluatie

Aan het eind van iedere focusperiode evalueren we altijd. Waar sta je nu? Heb je nog verdere hulp nodig? Van wie? In welke vorm?